søndag den 23. december 2012

Plus life

Jeg føler mig inspireret. Jeg har længe fulgt Pluspigen Tess Munster og hun har inspireret på mange områder. Hun er en fantastisk smuk kvinde som arbejder som model og så er hun en sindsyg dygtig make-up artist. (Jeg bliver aldrig god til at lægge en make-up, mascara og så er jeg klar.. )
Men jeg må give credit til Tess, hun har med sin #effyourbeautystandards på instagram, præsteret at sætte lidt mere skub i mine tanker om at bruge i hvert fald lige 5 min om dagen på at gøre mig klar. 

Jeg vil prøve at skrive lidt om de mærker jeg synes er fede og som passer min kropsform.
Jeg er en str. 50-52 for oven og str. 46 forneden, så det kræver noget tid at sætte tøjet sammen, så det udligner sig lidt. :) 

Mine favorit mærker i øjeblikket er Carmakoma og Anna Scholz, men jeg går også en del med Cassiopeia og Veto og jeg elsker at mixe og matche det hele. 

I går på arbejde, fik jeg shoppet igennem med Carmakoma tøj til mig selv. En stor omgang julegaver til mig selv. Det er ikke dårligt. Jeg elsker deres tøj, pasformen og at jeg kan tage en striktrøje på en kedelig mandag, med lidt glimmer uden jeg ligner jeg er gået direkte fra fest til hverdag. :)

Trøjer og skjorte fra Carmakoma, julegaverne til mig selv. Kæder  passer perfekt til. 

Mine nye ynglings halskæder.. Lange og med charms så det kan skiftes efter humør.


Kys frøen. :) 

Elsker det hjerte





Ingen kommentarer:

Send en kommentar