mandag den 24. december 2012

Juleaftensdag

Århh at sove længe. Det var tiltrængt, dog nok ikke lige det jeg burde have gjort.. Velkommen til mit liv af, could've, would've and should've...
Jeg burde have stået op til tidligere, så jeg kunne have læst lidt mere, så jeg kunne have slappet af med god samvittighed..
Men ja, sådan gik det ikke. Men nu er jule outfittet fundet frem og pakket ned, det samme er julegaverne og vinen. Så nu vil jeg smutte ud af døren, ned til min mama der stiller et værelse til rådighed, så jeg kan have study-hall der og så vil jeg lave ris a la manden færdig og lige læse et par timer. Men når klokken slår 15, så kommer der DISNEY'S JULESHOW og så ryger bøgerne til side og julestemningen kommer frem.

Jeg ser frem til at spise and og kartofler, samt ris a la manden.. Grisen holder jeg mig fra, det går bare ikke sammen med endometriose og de brune kartofler kan jeg alligevel ikke lide, så på den konto mister jeg ikke noget.
Men jeg skal nok se frem til at have smerter imorgen. Bare de sidste to dage har jeg spist forskellige ting der ikke passer i endo-kosten, så kan mærke at smerterne allerede nu sniger sig ind. Men ja, sådan er det nu engang.. Jeg overlever, så tager vi bare en dag under dynen imorgen med bøgerne istedet for at sidde ret op og ned.


Ha en dejlig jul derude.. Pas på jer selv og dem i har nær.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar