tirsdag den 7. februar 2012

Der er en første gang....

Der er en første gang for alt..
Og det her er så mit forsøg på at skrive en blog. Jeg har altid elsket at skrive og kommunikere på min egen måde. Mit sprog er ikke altid flydende eller lige til. Men det kan vel kun gøre det til en ekstra udfordring at læse det.
Jeg vil i denne blog skrive mine tanker om min hverdag som inkludere arbejde i en tøjbutik, mit studie hvor jeg er igang med at læse til Socialrådgiver og min lidelse Endometriose. Derudover kommer der tanker om alt og ingenting og hvad jeg ellers kan finde på.

Jeg må indrømme at jeg har det lidt ambivalent omkring det at blogge... For hvorfor lægge sine tanker ud i cyberspace? Hvorfor lade andre (fremmede) få et indblik i ens verden?
Jeg tænker at jeg er mig, jeg har aldrig tænkt at jeg var noget specielt, eller synderlig interessant. Men jeg tænker samtidig at jeg er noget specielt, jeg kender i hvert fald ikke en anden som er som mig. Så hvorfor ikke smide lidt tanker ud i universet og se om der er andre der tænker det samme som jeg. Eller måske finder "specielle" mig, en bette smule interessant. Hehehe..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar